liselotteinamerika.reismee.nl

Sneeuw en slecht nieuws

Bij deze weer een korte update, want er is nog al veel gebeurd de laatste dagen. Misschien is zoals jullie al weten er heel veel sneeuw gevallen in de omgeving. Nou valt dat bij mij wel mee, maar als je 20 minuten rijd dan zit je echt in twee meter sneeuw. Ik heb het nog niet gezien, maar dat komt morgen wel als we op weg gaan naar Iowa.

Maandag was de eerste dag dat het echt goed sneeuwde. Ik was zo blij! Helaas was er ook minder leuk nieuws die dag. Ik kreeg in lunch helaas het bericht van mijn moederdat mijn oma overleden was. Ik had van te voren al besloten dat mocht er wat gebeuren ik niet terug zou gaan. Wat er de rest van de dag gebeurd is weet ik eigenlijk niet heel goed meer.

Dinsdagochtend was het dan zover we hadden twee uur delay. Wat betekende dat we de eerste twee uur niet naar school hoefde :D. Dit was heel erg fijn. Kon ik nog even lekker in mijn bed blijven liggen. Na school zou ik met iemand mee naar huis gaan en dan door naar de training, maar omdat het zo sneeuwde kon dit allemaal niet doorgaan. S avonds hoorde je echt de wind heel hard en zag je ook echt overal sneeuw opstuiven.

Woensdagochtend moesten we ondanks de sneeuw weer gewoon naar school. De dag begon normaal. Tijdens yearbook heb ik het stuk voor mijn oma uitgetypt. En dat heb ik later die dag opgenomen. Die avond hadden we gewoon basketbal. Het was heel erg leuk. Ik heb die dag ook voor het eerst mijn brace gedragen en ik moet eerlijk zeggen het voelt nu een stuk beter. Helaas moet ik de brace wel de rest van het seizoen blijven dragen om er voor te zorgen dat ik niet nog eens door mijn enkel ga.

Vandaag is het de verjaardag van mijn zussen. Gefeliciteerd Suus en Lein. Verder zal ik vandaag mijn spullen gaan inpakken voor Iowa. De rest van de dag ga ik gewoon rustig aan doen, want ik ben echt dood moe.

Als ik terug kom van Iowa zal ik proberen een blog te schrijven over Iowa, zodat het niet een heel erg lange blog wordt met NY er bij.

xxx liselotte

Reacties

Reacties

Mark

Ik hoop dat je in Iowa komt met zoveel sneeuw, is nu op het nieuws bij RTL! Veel plezier, groetjes Mark

Klaartje

Ons bericht heeft zich gekruisd want ik stuurde je net een berichtje overhoeks het weer bij jou was ganu echt naar suus en lein.
Liefs klaartje

Elly

Wat leuk te lezen, wat een heftig weer bij jullie. Hier schijnt de zon! Maar droevig van oma.... En dan die enkel, brace en verder springen, take care! Jouw plekje op de bank is af en toe leeg, maar ik hounhet regelmatig warm en denk dus ook aan jou! Veel plezier ik kijk weer uit naar spannende verhalen, liefs Elly

Sophie

ahh, wat verdrietig van je oma, aan de manier waarop je typt is echt te merken dat je verdrietig bent :(
goed dat je daar van tevoren over na hebt gedacht, als je teruggaat kan je daar later spijt van krijgen. Ik kijk uit naar je volgende blog.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active