liselotteinamerika.reismee.nl

Oops.....

Hi,

Sorry dat ik heel lang niets meer van mij heb laten horen. Dit komt vooral doordat ik geen tijd had om te bloggen en als ik tijd had had ik er geen zin in omdat ik dan andere dingen kon doen in dezelfde tijd. Ik zal vanaf nu weer proberen iedere twee weken te bloggen, maar in deze blog zal ik jullie eerst proberen bij te werken wat er allemaal gebeurd is.

Ik heb een lock in gehad met het basketball team. Dit was ter aflsluiting van het seizoen. We gingen eerst bowlen en daarna naar school om de rest van de nacht wakker te blijven en verstoppertje te spelen in een donkere school. Aan het einde van de lock in was het tijd voor awards. omdat we laatste waren in de poule hadden we maar twee awards die uitgereikd werden in ons team. En ik kreeg een award namelijk die voor most improved.

Daarnaast heb ik ook nog de highest honor roll gehaald. Hier kom je op als je een gemiddelde van 95 tot 100 hebt. Er staan 5 mensen op de highest honor roll van alle seniors. En ik stond op de derde plek. Misschien ben ik toch niet zo blond als ik lijk.

Naast school is sport ook weer begonnen. Ik heb gekozen voor softball. Naast softball kon ik ook uit golf of atheletiek kiezen maar daar vond ik vrij weinig aan als ik het zo hoorde. Mijn team is heel erg gezellig. Ze zijn heel erg motiverend en behulpzaam als ik het niet begrijp. Ik heb ook al een softball in mijn gezicht gehad. Gelukkig ging die eerst via mijn arm zodat mijn gezicht alleen maar een beetje gezwollen was en niet blauw ofzo. Woensdag de 9de is onze eerste wedstrijd. Dat is voordat we ook maar een keer naar buiten geweest zijn omdat er gewoon nog steeds sneeuw ligt. We spelen in Heuvelton en daar is de sneeuw al wel weg dus ja weinig keuze.

Naast sport ben ik ook druk bezig met art. Een van mijn Art stukken was door mijn leraar gekozen om in een wedstrijd te gaan helaas niet gewonnen maar vond het wel gaaf dat ik gekozen was. Verder heb ik gisteren mijn cover op gestuurd voor een magazine. Dit is ook een wedstrijd maar dan speciaal voor exchange students. Ik win denk ik niet, maar gewoon om al mee te doen is leuk genoeg.

Zoals jullie al gelezen hebben sneeuwt het nog steeds, maar het dooit gelukkig ook op sommige dagen. Ik hoop dat de sneeuw snel weg is, maar we zullen het wel zien.

Liefs Lisel

"Als ik een dollar kreeg voor iedere keer dat mijn naam verkeerd gezegd of gespeld word ben ik nu miljonair"

Reacties

Reacties

judith

He Snow queen, Wees maar blij met de sneeuw hier regent het gewoon heel veel! Het weer in Texas is een stuk beter hoor!!!

judith

Misschien nog wat nieuwe foto's???
XXXXXXXX

Klaartje

Leuk weer eens een blog zullen veel mensen blij mee zijn ik in ieder geval wel!
Hou vol !!!

judith

Heerlijk weer wat fotos! Maar ik verlang er nu ook wel naar om je weer echt te zien! XXX

Elly

Hoi, leuk weer wat te horen van jouw leven in een 'andere' wereld en die foto's maken het rond. Zijn jullie inmiddels uit de sneeuw, hier lijkt de zon eindelijk door te komen. Je hebt wel een zeer dynamisch leven daar, wil je eigenlijk wel terugkomen? Hier wachten ze met liefde op jou! Nu eerst de Paashaas en bij jullie is dat ook een groot feest? Geniet, zorg goed voor jezelf en tot een volgend keer. PS plaatsje op de bank blijft lekker warm! Lieve groet, Elly

Opa en Oma

Ja, eindelijk weer eens een berichtje van je. Wij vinden dat erg fijn ! Ook al hebben we regelmatig app. contact, is zo'n verhaal meer dan welkom.
Ja Lot, het gaat opschieten. Nog een kort rukje en je zit weer in het vliegtuig richting Holland. Je zal je omgeving en mensen daar best wel missen. Maar wij verheugen ons erop om je weer in de buurt te hebben.
Kus van ons, opa/oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active