liselotteinamerika.reismee.nl

Geaccepteerd!!!

Hi,


De titel zegt het al. Ik ben geaccepteerd door Ayusa (partner organisator). Na in december het interview en de toets gehad te hebben ben ik geaccepteerd. Zelf ik vond die toets te doen en dat zegt echt wel wat aangezien ik niet goed ben in Engels. Het interview vond ik echt spannend en ging dan ook wat minder goed, dan ik gehoopt had.


Op de laatste dag van januari was mijn pakket opgestuurd naar Amerika. Daar hebben ze mijn pakket ook gecheckt. Ze wilde nog graag een extra brief van mijn mentor waarom ik was blijven zitten. Deze had mijn mentor dinsdag gemaakt. Gisteren (donderdag) had mijn moeder de extra brief in gescand. Ik heb hem toen meteen naar Travel Active gestuurd die hem vervolgens gelijk heeft doorgestuurd naar Ayusa. Als grote verrassing stond ik vandaag op de site. Dit betekende dat ik geaccepteerd was. S middags kreeg ik de officiƫle mail van Travel Active dat ik was geaccepteerd door de partner organisator. Ik kan het ergens nog steeds niet geloven dat ik geaccepteerd ben.

Laughing


Mijn volgende blog komt als ik nieuw nieuws heb. Dit zal zijn als ik mijn eindexamen uitslag heb of als ik een gastgezin heb.


Xxx


Liselotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active