liselotteinamerika.reismee.nl

Nieuw Gezin, Nieuwe school en een Nieuw District

Mijn vorige blog is pas een paar dagen geleden, maar er is inmiddels heel veel veranderd in mijn leven. Opmijn laatste blog sprak ik over een mogelijk nieuw gastgezin. Ik kreeg zondag morgen het goede nieuws dat alles doorging. Ik woon bij de ouders van mijn nieuwe local coordinator. Het is wel raar want zij is nu mijn zus (woont een dorpje verderop en heeft al kinderen enz. ) . Ik had haar ontmoet in New York. Op de weg terug hoorde ze mijn verhaal terwijl het slechte nieuws aan mij verteld werd.

Zonder iets tegen mij of mijn oude coordinator te zeggen heeft ze toen het plan in werking gesteld. De volgende morgen vertelde ze mij dat ze een plan had en dat ze het ging bespreken met mijn oude coordinator.Ik heb ja tegen dat plan gezegd niet wetende wat mij te wachten stond.Die avond kreeg ik het goede nieuws dat die het goed vond en vertellende ze mij wat het plan was. Ik zou komen te wonen bij haar ouders. Alleen de school moest mij nog aannemen, maar dat zou geen problemen opleveren waarschijnlijk. DIt was ook geen probleem hoorde ik zondag morgen Ik moest zondag gelijk gaan inpakken, want ik zou maandag na school gelijk verhuizen. Het inpakken was wel heel erg dubbel want ik laat mensen achter en ik heb geen idee waar ik naar toe zou gaan, maar ik wist wel dat het daar beter zou worden.

Die nacht heb ik door alles niet tot heel weinig geslapen.

Maandagmorgen ging ik naar school en in plaats tegen mijn vrienden te vertellen hoe leuk het in NY was moest ik ze vertellen wat er die middag ging gebeuren. Ik heb toen foto's gemaakt met al mijn vrienden. En we zijn er achtergekomen dat ik basketbal tegen ze want ze hebben een wedstrijd tegen Clifton Fine.

Ik werd om vijf uur opgehaald. Het afscheid was heel erg zwaar, maar na een paar minuten huilen in de auto heb ik de rest van de weg alleen maar heel veel gelachen. Ik denk dat ik nog nooit zoveel gelachen heb sinds ik hier ben.

Dinsdag ben ik samen met mijn local coordinator/zus naar school gegaan om vakken te kiezen en om me de school te laten zien. Na dit alles begon de dag op school. Ik heb niet veel gedaan, gewoon veel nieuwe mensen ontmoet. Verder heb ik een Asus (laptop/tablet) gehad van school. Die heeft iedereen hier in school gekregen, wantdan kan je makkelijker werken aan projecten op school.

Woensdag was mijn eerste schooldag. Ik werd met de auto naar school gebracht, want de bus is gewoon te onconfortabel voor hun nieuwe dochter vonden ze. Het plan veranderde al snel want Heidi kwam me ophalen omdat ze moest werken. De dag verliep heel goed tot dat ik Chorus had. Toen ik de klas inliep zij de lerares morgen moet je zingen at a concert. Geen idee hebbende van de liedjes. Dit overdonderde me heel erg. Ik ben toen naar de office gegaan en heb het probleem uitgeled en de mevrouw van de office zei dat ik helemaal gelijk had. Je kan niet van iemand verwachten na wat er allemaal gebeurd is om morgen te gaan optreden. Ik was heel erg verdrietig en moe en dus hadden ze Heidi (zus/local coordinator) naar boven gehaald en het uitgelegd. Vervolgens is die ingesprek gegaan met chorus lerares en die kwam met allemaal rare redenen. Heidi wilde me uit chorus halen en Ik wilde er ook niet meer naar toe dus de keuze was vrij snel gemaakt om me uit chorus te halen. Er is toen ook besloten om me mee te nemen naar huis, want ik was gewoon doodmoe aangezien ik de laatste dagen heel weinig tot niet geslapen had.

We zijn eerst naar haar huis geweest om spelletjes voor mijn WII uit te zoeken. Ja ik heb een WII en TV op mijn kamer en NETFLIX en morgen krijg ik ook nog cabel op die tv.

Vervolgens zijn we naar mijn huis gegaan en heeft ze me de schoolsite uitgelegd, maar daar heb ik niet veel van meegekregen, want ik was in slaap gevallen. Ze heeft me toen op een grote zitzak gelegd waar ik geslapen heb tot aan het avondeten. Na het avond eten ben ik weer gaan liggen en weer in slaap gevallen tot de volgende morgen

xxx lisel

Reacties

Reacties

Lein

verwend neeeesst!!! En wij maar fietsen in de regen ????

Mariska-Elvire

Aah Liselotte, ik Ben zo blij voor je!
Het klinkt alsof her super leuk gaat Worden bin he nieuwe gezin! echt super!
Hopelijk worst de rest van je jaar geweldig!!
xoxo

judith

Liesje go for it!
(oh en je zussen hebben woensdag en vrijdag niet gefietst hoor..... veel te oncomfortabel.....)

Debby

Fijn om te horen dat je gastgezin en Heidi je zo verwennen! Vanaf nu gewoon lekker gaan genieten!
Veel plezier en succes op je nieuwe school
Xxx

Klaartje

Lief lotje ,
Formidabel zo als jij je door alle problemen heen worstelt
Ik neem mijn petje voor je af .
Heel veel succes bij je nieuwe gezin. En zet hem op!!

Klaartje

Ik stuur je vandaag of morgen een uit gebreide mail ,heb nu een beetje weinig tijd.
Liefs klaartje

Paula

Hey Leiselotie... Geniet er maar lekker van daar bij je nieuwe gezin (inclusief het taxivervoer naar school... Heb op mn werk voorgesteld dat ik voortaan elke ochtend wordt opgehaald.. Zoooooo oncomfortabel die files... Maar ze wilden niet luisteren hahahaha). Ik facetime je zondag wel wat uigebreider maar super om te horen dat je een fijn nieuw gezin hebt gevonden!!!!! Dikke kus!

Elly

Hai Liselotte,
Wat maak jij allemaal mee,!! Maar na 'regen' nu zonneschijn' lijkt mij leuk worden op nieuw adres, maar afscheidnemen is niet lekker toch? Je bent een zeer dappere vrouw, zet hem op, ga je nog zingen? Voorzichtig met springen en ik zie uit naar vervolg. Lieve groet, Elly

Opa en Oma

Niet alleen voor jou, maar ook voor ons is het fijn, dat je het in jouw nieuwe gastgezin, erg naar je zin hebt. Hopen, dat je hier kan blijven en het zwerversbestaan voor jou is beëindigd ! Inmiddels ben je al ruim zo'n 3 maanden weg. We missen je wel hoor , alhoewel je met Sinterklaas via een grote foto er toch bij was !
Grote kus van Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active