liselotteinamerika.reismee.nl

Hostfamily!

Ik ben donderdagavond rond 10 uur met het goede nieuws gebeld. Ik ben geplaatst! Ik had het totaal niet meer verwacht! . Ik kom te wonen in Lafargeville in de staat new york. Het is een hele kleine plaats dicht bij de grens met canada. Dit is allemaal ook nog in de regio die ik bij het interview had aangegeven als voorkeursregio! Het gezin bestaat uit een vader , een moeder en vier kinderen. Drie meisjes van 17, 7 en 5. Daarnaast hebben ze ook nog een jongetje van 3.

Ik zal waarschijnlijk ergens midden volgende week vertrekken aangezien er nog wat verandert moet worden aan het visum. Er moet nog iets veranderd worden omdat ik niet met ayusa reis, maar het CCI Greenheart. Zij hadden waarschijnlijk nog wel een plekje voor mij en dat klopt inderdaad.

Heb dus maar gelijk gekeken wat er allemaal gedaan nog moet worden. Ik heb zelfs geen koffer. Ik ga die zo meteen maar kopen. Daarnaast gelijk gekeken wanneer ik van iedereen afscheid kan nemen.

Ik kan het gewoon niet geloven dat ik toch nog naar Amerika ga! J

Xxx Liselotte

P.S. Als je mijn avontuur wil volgen voeg dan je email toe in het boxje er naast. Je krijgt dan iedere keer als ik een blog schrijf een mailtje.

Reacties

Reacties

Suusje

Hey Lotje,

Ik zal je missen!!!
HEEL VEEL PLEZIER.

Dikke kus

Asja

Wat ben ik blij voor je!!!! Eergisteren had je mij nog alles verteld van wat er gebeurt was en ik word wakker met dit geweldige berichtje! Ik ga je missen, maar we maken er zondag een super leuke dag van!
Liefs xxxx

Koen

Wat fijn dat het toch nog gelukt is! Ik ga je wel missen hoor! Maar gelukkig zie ik je morgen(avond) nog!

Alvast heel veel plezier (tot morgen!)

Koen

Jan

Nou Lot, gelukkig is alles na al het gedoe dan toch nog goed gekomen!! Ik ben erg blij voor je en hoop dat je een ontzettend fijne tijd gaat hebben in de USA!! we zien elkaar morgen nog!

groetjes
Jan

Josee

Hey Lot,
Supergoed nieuws! Dat wordt een geweldig avontuur in een prachtig land!
Take care,
XXX Josee

Opa Jan en Oma Marina

Wij zijn erg blij, dat het toch allemaal is goedgekomen, ook al zullen wij jou erg missen. Gelukkig kunnen we skypen. Het was niet voor jou alleen spannend, maar ook voor ons. Na het weekend spreken we nog wel !
Grote kus van ons

OPa en Oma

Emmilie

Hee Lot,
Super leuk dat je toch nog bent geplaatst! Het wordt vast een geweldig jaar! We gaan wel Skypen, he?

xx

Paula

Hey Leiselotie :-). Lang gewacht, stil gezwegen (nou ja, bij wijze van spreken dan).... Nooit gedacht, toch gekregen. Ik heb steeds gehoopt voor je dat het toch zou lukken enHET IS GELUKT!!! Joepie de poepie. We gaan je supermissen maar gunnen je ook superveel plezier daar. Dat gaat zeker lukken. XXX p
PS Met wie moet ik nu naar Gooise vrouwen 2????

Judith

Hey Super Girl,
Jouw droom komt uit! Dus nu: go for it!
En je weet: ik ga je heeeeeelemaal niet missen :-(

opa

Ik hoor weinig van jou. Maar misschien vind jij dat wel goed zo. Heb je helemaal geen tijd om te reageren ? Wellicht druk, druk, druk !
Groetjes uit Harderwijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active