liselotteinamerika.reismee.nl

Eerste dagen :D

HI,

Mijn eerste vlucht was vertraagd met een uur waardoor ik mijn andere vlucht gemist heb. Gelukkig was er nog een andere vlucht. Die ging 4 uur later waardoor ik in totaal denk ik 6 uur Dulles airport heb doorgebracht. Gelukkig verliep voor de rest alles goed.

Woensdag ben ik eerst naar de school geweest waar mijn host moeder werkt . Het was zo leuk te zien hoe de basisschool hier werkt. De kinderen waren ook super nieuwsgierig. Na de hele dag daar geweest te zijn had ik een meeting met mijn regio coördinator en andere exchange students. Mijn regio coördinator nam daar met ons de regels door en wat er op de planning staat voor dit jaar.

Donderdag was mijn eerste schooldag. Ik was zo zenuwachtig, achteraf nergens voor nodig. We gingen met de schoolbus naar school. Dat was echt bijzonder want normaal moet ik fietsen. Ik moest me melden bij de office. Vandaar stuurde ze me naar een man met wie ik mijn vakken gekozen heb. Ik volg de volgende vakken: Math 12 , English 12, Food and culinary Arts (koken en een kookboek maken), Basic Ag skill (je leert er dingen over de boerderij en over het planten van groenten en fruit), Yearbook, Lunch, American history 11, Studio Art, Sr High Chorus en Sr high PE (gym).

Er zijn abcdef dagen. Op de ACE dagen heb ik chorus (koor) en op de BDF dagen heb ik PE. Verder wordt yearbook gegeven op de BDF dagen. Alle andere vakken heb ik iedere dag op hetzelfde moment in hetzelfde lokaal.

De dag dat ik hier aankwam was 28 graden en donderdag was het ook heel erg warm, maar het weer is gisteren op eens heel erg omgeslagen. Het is hier nu namelijk zoon 14 graden. Ze hebben zelfs de openhaard aangedaan omdat het gewoon koud is.

Alles gaat goed met mij. Ze noemen me hier Lisel in plaats van Liselotte want het is gewoon te moeilijk.

Er zijn regels voor het gebruik van skype, mail en facebook. Ik reageer daarom niet gelijk. Je mag 2x per maand skypen/bellen, 2x per weer mailen of facebooken. Met facebooken bedoelen ze berichten posten of chatten.

Sorry voor het warrige verhaal maar ik weet gewoon niet hoe ik alles moet vertellen.

Xxx Liselotte

Reacties

Reacties

Jan

Nou Lot, dat klinkt allemaal hartstikke leuk! En met Food and culinary arts zijn we straks verzekerd van heerlijk eten als je weer terug bent...:) Heel veel plezier!!!

judith

He Lisl, leef je helemaal uit op het koor! Echt iets voor jou. Wat leuk om te weten welke vakken je allemaal hebt. Hadden ze hier ook maar zo'n schoolbus he.
Ik denk wel dat je erg druk geweest bent he afgelopen week. Vast fijn om weekend te hebben.
Oh ja, over 15 jaar kom ik vast ook in aanmerking voor kaaskoningin! We gaan nu namelijk voor de oude kaas! Oh ja en ze was in het paars.

Paula

He Lotje, wat leuk om te horen dat je al zoveel leuke dingen gedaan hebt. Leuke vakken heb je! En wat n gek weer: eerst 28 en dan 14. Hier was het vandaag heel lekker, we hebben nog lekker buiten gezeten. En genoten (nou ja.....) vd najaarsmarkt en de oubollige kaaskoningin. Maar misschien vond de burgemeester haar heel leuk....
Geniet maar lekker verder daar! We lezen je nieuwe berichten wel weer als je weer iets nieuws hebt geplaatst.
Xxx paula

omarina

Hoi Lot, Wat fantastisch dat je gaat zingen!!!!!!! Hebben ze niet ook iets van dans? Uiteraard bedoel ik geen stijldansen, maar heerlijk bewegen op de muziek? Ik wens je heeeeeeel veel plezier! Knuffels!

Opa

Ik moet heel vaak aan je denken ! Voel je je al lekker thuis in het gezin ? Dit is je eerste weekend daar. Op dit moment (Zondagmorgen 10.30 uur) lig jij nog lekker te slapen. Jouw verhaal klonk erg goed. Kijk al uit naar je volgende story.
Kus, opa.

Maarten

Hi Lot,
Toch wel een spannende reis geweest met die vertraging!
Leuk vakkenpakket heb je gekozen. Nog even en je staat in Sister Act II. Heb je al geshopt? Ook hartelijke groet en veel liefs van Oma Kastje. Ze is erg benieuwd hoe het je daar vergaat. Verder gaat het goed met haar. Al helemaal opgegaan in the american way of life? Het gaat je goed. Heel veel liefs en dikke kus
Papa

Anne-S

Heey lot,
leuk al die vakken! Vooral de kookles en het koor lijkt me leuk :) Heel veel plezier verder Lisle! Xxxx ann

Hilda & Harry

Hoi Lot,

Leuk om over je belevenissen te lezen! we kijken uit naar je volgende verhaal.
Veel plezier gewenst in the States!
liefs Hilda en Harry

Ukkie

Buh axolotl,
Superleuk!! Ik mis je en hou heel veel van je!
Grote kus en knuffels
Ams en mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active