liselotteinamerika.reismee.nl

Halloween en Meer!

Zaterdag waren we naar een boerderij met een pumpkin patch geweest samen met een andere exchange student. We hebben daar allemaal een pompoen uitgekozen. Daarna zijn we een sub wezen eten en toen snel naar huis gegaan want ik had een Halloween dance. De seniors organiseerde het. Ik heb ter plekken er bij geholpen. Het was heel erg gezellig. Een foto die daar genomen is, is nu mijn banner (grote foto boven aan mijn website).

Zondag hebben we niets bijzonders gedaan.

Maandag was een gewone schooldag. Toen ik thuis kwam heb ik mijn huiswerk gemaakt. Na het avond eten gingen we de pompoen uitsnijden. Ik wilde geen standaard pompoen maken. Ik had op het internet naar ideeën gezocht en daar vond ik een Winnie the Pooh. Die heb ik geprobeerd na te maken, maar het was niet zo goed gelukt dus is het een beer geworden. Het was heel erg leuk. De foto’s zijn te vinden in het album pumpkin carving.

Dinsdag had ik naschool een interview. De jongen die mij interviewde wilde dit al langer, maar er kwam steeds iets tussen. In het interview vroeg hij dingen zoals wat vind je het leukste op school, wat is anders enz.

Woensdag had ik naschool weer hulp bij het zingen, want de audities voor solo’s voor het kerstconcert waren vorige week. Ik wist zelf niet of ik wel een solo wilde, maar mijn lerares heeft me gewoon op de lijst gezet, omdat ze denkt dat ik het wel kan. Woensdag had ze me dus geholpen met het comfortabel maken van een deel van het liedje.

Donderdag had ik mijn eerste muziek quiz. Het was noten lezen, maar ik had een totale black-out. De quiz duurde voor de meeste maar 5 minuten, maar ik heb er 40 minuten over gedaan voordat ik klaar was. Toen ging de bel . Vervolgens riep ze me en moest ik terwijl iedereen zijn spullen pakte nog een even mijn auditie doen, zodat het eerlijk was. Daarna ben ik samen met iemand uit mijn klas naar haar huis gegaan. Het was heel erg gezellig. Daarna zijn we naar open gym gegaan.

Vrijdag was het Hallloween. Heel veel mensen gingen verkleed naar school en het was heel leuk om te zien. De kleine kinderen kwamen naar verschillende lokalen om te trick or treaten. Ik ging tijdens art in de bibliotheek zitten, want ik moest nog een schets af maken in stilte. Niet dat daar veel van te recht gekomen is, aangezien ik aan de praat raakte met de mevrouw van de bibliotheek over Halloween. Ik sloot de dag af met gym. We gingen speedball spelen alleen dit liep iets anders af dan gedacht. Ik ben gevallen en heb daar bij iets met mijn enkel gedaan, waardoor het heel erg zeer deed. Ik kan er nauwelijks op lopen. Ik moest naar de nurse om het te koelen . Zij heeft mij tevens mijn eerste Halloween candy gegeven ooit. Het is niet gebroken of wat dan ook, maar het is heel erg gevoelig nu. Die avond gingen we trick or treaten. Ja ik weet het ik ben een beetje te oud maar waarom niet . Ik ben hier maar een keer en het is typisch Amerikaans. Het was heel erg leuk, maar ook wel heel zwaar want ik heb de hele weg gehinkeld. We zijn na afloop weten eten bij friendlys en het was heel erg lekker. Toen ik naar bed ging deed mijn enkel heel veel pijn.

Vandaag werd ik wakker en heb ik al mijn Candy gesoorteerd. Ik heb heel veel chocolade gehad. Daarnaast heb ik ook luxe Wonka sweeties gehad. Al met al is het een hele schoenendoos vol met van alles. Verder hebben we vandaag tot nu toe niet gedaan. Morgen gaan we ook niet veel doen. Ik heb veel huiswerk te doen. Zo heb ik maandag een toets voor American History en moet ik maandag 2 schetsen inleveren voor Art.

De laatste dagen zijn er een aantal vragen gesteld waarvan ik dacht heb je dan echt geen idee over Nederland. W elke taal spreken ze in Nederland? Oh je woont in Scandinavië. Mensen denken ook dat het wonen in Nederland helemaal niet leuk is, want we hebben geen Halloween of een schoolbus. Er is nog veel meer gezegd de afgelopen weken, maar dit zijn dingen die me het meest zijn bijgebleven.

Xxx liselotte

Reacties

Reacties

Judith

He lies, was dat zingen thuis onder de douche toch niet voor niets....
De vakken en huiswerk zijn wel wat anders dan hier op school he. Art, geschiedenis en zingen ipv scheikunde wiskunde en natuurkunde. Krijg je daar dan ook een high school diploma met die vakken? Kunnen ze daarmee dan ook naar de uni?

Klaartje

Wat een geweldig verhaal ,wat beleef je veel .
Genieten maar.
Liefs van klaartje en natuurlijk ook van Gerard.

suusje

stappenplan voor Halloween:

stap 1:
doe alle Halloween snoepjes in een doos

stap 2:
tape de doos dicht met ducttape

stap 3:
plak er een briefje met ons adres op

stap 4:
plak er postzegels op

stap 5:
loop/fiets/rij naar het postkantoor

stap 6:
doe de doos op de post

stap 7:
suus stuurt je een foto van alle lekkere lieve dingen 0:)

LOVE YOU XX (ook zonder snoep hoor!!!)

omarina

hoi lieve schat! Ik zie op mijn horloge dat jij net bent opgestaan. Ik wens je veel succes bij je American History!Je zou er zelf wel les kunnen geven in de Nederlandse historie. Vast interessant voor ze! Groetjes en een knuffel; ook van opa!

Elly

Hoi zanglijster! Wat maak jij allemaal mee en wat schrijf je leuke verhalen! Ik hou jouw plekje op de bank bij Klaartje warm hoor. Gisteren heb ik weer een lange wandeling met mijn vriendenloopgroep gemaakt met heerlijk etentje.. Alleen vandaag misselijk want de heerlijkheden willen er op alle manieren uit! Dus over en sluiten en jij succes met toets. Liefs Elly

Ukkie

Lieve Axolotl,
Sukkel. Heb je eindelijk je physical, kneus je nog iets! Whahahaha, kan ook alleen jou gebeuren he?
Weet je welke dag het is? 3 november... Over 17 dagen ben ik dus jarig :D. Ik hou me altijd aanbevolen voor Nature valley oats 'n honey granola bars! hehehe.
Maarja.
Hier is het nu toetsweek, stressvol! Vandaag hadden we 2 toetsen van 100 minuten. Bio en Nederlands. Met allebei was ik al binnen 45 minuten klaar! Bio leek net een lijstje met raadsels. 1 vraag was letterlijk: Organel 1 zit in een plantencel en het is rood, wat doet het? Nou dat lijkt mij een chromoplast, die kleur geeft. Maar dat was geen optie. Nederlands was een supersaaie leestekst over de verkiezingen in 2009 en drukke baby's in een crêche... pfffffffffffffffff.

Ik hoop dat jouw lessen wat leuker zijn!

xxxxxxxx mij

btw. Ik ga weer op snowtrip in februari!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active