liselotteinamerika.reismee.nl

Basketbal!

Ik start deze keer mijn verhaal op 8 november, want eerder is er niet heel erg veel gebeurd. We hebben het ook een lange tijd zonder internet moeten doen, maar het werkt eindelijk weer.

Op zaterdag 8 november ben ik samen met mijn hostmoeder en een goede vriendin van haar pakketjes rond gebracht. Vervolgens zijn we de moeder van de vriendin op gaan halen en haar neefje. Het was heel erg gezellig. We zijn die avond met zijn alle naar een chinese buffet gegaan. Ik heb daar voor namelijk veel vers fruit gegeten aangezien ik niet echt van chinees houd.

Zondag 9 november was niet zoon goede dag. We zouden naar de Syracuse mall gaan, maar door omstandigheden kon dat niet doorgaan. Daarom werden we op gehaald door de vriendin en haar man. We gingen naar de watertown mall, omdat ik en mijn hostbroer nog wat spullen nodig hadden zoals basketbal schoenen. Ik heb blauwe basketbal schoenen. Ik vind ze zelf mooi.

Maandag was het dan eindelijk zover mijn eerste echt basketbal practise. Het was zwaar, maar echt heel erg leuk. We hebben heel veel heen en weer gerend. De training was alleen wel van 7-9. Toen ik thuis kwam ben ik dan ook gelijk naar bed gegaan.

Dinsdag was het Veterans day. Dit betekende een dag vrij. Een vrije dag is altijd goed. Ik moest alleen wel om 10 uur in de gymzaal zijn om weer te trainen. Dit keer was het minder zwaar, maar het leek wel langer te duren. Na basketbal moest ik huiswerk maken en heb ik tv gekeken de rest van de dag.

Woensdag had ik opnieuw training en heb ik verder niet zo veel gedaan. Mijn gastouders bleven in de mall slapen om kaartjes voor een beroemde sporter te bemachtigen Dus wij waren alleen thuis. Ze hebben het daar niet de hele avond uitgehouden en waren dus weer thuis om 3 uur ’s nachts ofzo.

Donderdag kregen we onze jerseys. Ik heb nummer 20 voor mijn jersey en nummer 13 voor mijn broek. Dit moet toch geluk brengen aangezien mijn verjaardag op 13 juni is en die van mijn zusjes op 20 november is. We hebben een wit tenue en een paarse. We spelen in wit als we thuis spelen en we spelen in paars als we uit spelen. Daarnaast heb ik ook nog een trainings shirt, maar dat heb ik al veel eerder gekregen

Vrijdag had ik vier uur training, omdat ik vanaf die dag zowel met mijn team (varsity) als mijn JV meetrain om beter te worden. Ik heb dit zelf gevraagd en mijn coach en de coach van JV vonden het een goed idee. In de laatste 15 minuten van de training ging het alleen mis. Ik sprong en toen ik neer kwam ging mijn enkel dubbel. Het was dezelfde enkel als twee weken geleden. Deze keer kwam ik er alleen niet zo goed vanaf als de vorige keer. Het was gelijk heel erg dik en ik kon er niet meer op lopen. Mijn coach keek er naar en die zij dat er gelukkig niets gebroken was. Ik moest het alleen heel goed coolen en het alfabet schrijven met mijn voet. Dat heb ik dan ook gedaan dit hele weekend.

De volgende dag wilde ik heel graag naar de training gaan al was het alleen al om gewoon daar te zijn. Mijn hostouders lieten dit alleen niet toe. Ik snap wel waarom ze dat deden, want je kon mijn enkel gewoon niet meer zien zo gezwollen was het. Die dag was ik home alone, want iedereen was weg om spullen te kopen voor volgende week.

Vandaag was mijn enkel gelukkig al een stuk minder gezwollen. Ik kan er ook weer gewoon op lopen. Het is nu wel blauw, maar ja dat maakt niet uit. Verder had ik vandaag een niet zo goede dag,want voor iedereen die mijn een beetje kent weet dat stil zitten gewoon helemaal niet voor mij is weggelegd. Ik wil dan ook het liefste gewoon weer lekker rondlopen en springen en wat ik normaal allemaal wel niet doe. Ik heb vandaag vooral geleerd voor een History test die ik woensdag heb en waar ik totaal niet goed in ben.

Ik wil heel graag mijn Tante en oom en nichtjes en neefjes bedanken voor de lieve kaart en de heerlijke snoepjes en pepernoten die er bij zaten. Dus bij deze HEEL erg bedankt!

De komende weken zullen heel erg druk worden. Ik heb donderdag mijn eerste scrimages dit is is een oefen wedstrijd tegen twee andere teams. Vrijdag morgen heel vroeg vertrekken we naar Iowa voor thanksgiving. We zullen onderweg stoppen in Cleveland om daar dingen te bezoeken. We komen pas weer terug op zondag 30 november. Op donderdag 4& vrijdag 5 december zal ik bevinden in New York City!!! En die zaterdag hebben we een benefit voor mijn hostvader. En als ik thuis ben heb ik uit school ook nog basketbal. De komende tijd zal dus heel erg druk worden. Mijn volgende blog zal dan dus ook over al deze dingen gaan.

Voor nu alvast fijne Sinterklaas voor zo ver dat nog kan en mag in Nederland.

Xxxx liselotte

Reacties

Reacties

Lein

I love you! Wel leuk dat je 13 en 20 hebt!
XXX

Klaartje

Lieve Lot wat een pech met die enkel je moet proberen een elastieken kous te krijgen voor je enkel en die dan aantrekken als je gaat trainen .lukt dat niet is er dan geen nurse die hem kan tapen?
Liefs en kus ,klaartje

Emmilie

Hee lot, wat balen van je enkel. Hoop dat je snel weer kan bewegen. Maar NYC. super gaaf!!! Veel plezier alvast! xxx

omarina

Hai Lotteke, doe je best om de raad van Klaartje op te volgen! Wat een programma heb jij zeg! Zo'n verbazend ander leven dan hier. We hebben nu allerlei kleuren Pieten, ook was er 1 met lang blond haar! Moet kunnen! Toen ik op de lagere school was, werd er altijd minstens 1 kind in de zak gestopt. Daar werd je heel erg bang van! Iets ""stouts" deed je altijd wel; ik tenminste wel. Fijn dat dat stukje er ook niet meer is. Uit de verte een knuffel, ook van opa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active